”Älä vedä itseäsi hapoille” – Janni Hussin vinkit palauttavaan liikuntaan

Fitnessmalli ja bloggaaja Janni Hussi antaa ZeroPointin videolla parhaat vinkkinsä palauttavaan liikuntaan.

Palautuminen on tärkeä osa treeniä. Levon lisäksi palautumista voi edistää palauttavalla liikunnalla ja venytyksillä. Myös kompressiovaatteet edistävät palautumista. ZeroPoint toteutti yhteistyössä fitnessmalli ja bloggaaja Janni Hussin kanssa Palautumiskoulu-nimisen videosarjan.

Ensimmäinen osa käsittelee palauttavaa liikuntaa treenin tukena.

Palauttavia liikkeitä tehtäessä ei kannata käyttää isoja painoja”, Janni vinkkaa.

Videolla Janni opastaa, kuinka tehdään muun muassa palauttavat kyykyt, maastavetosarjat ja kahvakuulaliikkeet.

Jätä sarjat vajaaksi, niin ettet vedä itseäsi hapoille asti”, Janni huomauttaa.

Myös sykkeet on hyvä pitää matalalla.

Pidä huoli, että sykealueesi pysyy 120 ja 150 välillä”, Janni muistuttaa.

Katso videolta Jannin vinkit palauttavaan liikuntaan!

 

ZeroPointin kompressiotuotteita voit ostaa hyvin varustetuista urheilukaupoista ja verkkokaupasta osoitteesta zpcompression.com