Staattinen vai dynaaminen venytys? Janni Hussi neuvoo erilaisia venytystekniikoita

Fitnessmalli ja bloggaaja Janni Hussi antaa ZeroPointin videolla ohjeet erilaisiin venytystekniikoihin.

Palautuminen on tärkeä osa treeniä. Levon lisäksi palautumista voi edistää palauttavalla liikunnalla ja venytyksillä. Myös kompressiovaatteet edistävät palautumista.

ZeroPoint toteutti yhteistyössä fitnessmalli ja bloggaaja Janni Hussin kanssa Palautumiskoulu-nimisen videosarjan.

Toinen osa käsittelee venyttelyn palauttavia vaikutuksia.

Videolla Janni näyttää erilaisia palauttavia venytyksiä ja venytystekniikoita. Videolla muun muassa selviää, mikä on staattisen ja aktiivisen venytyksen ero.

”Staattisessa venytyksessä pysytään 30-90 sekuntia samassa asennossa”, Janni selventää.

”Dynaaminen venytys tapahtuu liikkeessä ja venytysasennossa pysytään vain hetki, mutta siinä käydään monta kertaa”, hän jatkaa.

Katso videolta Jannin vinkit venyttelyyn!

ZeroPointin kompressiotuotteita voit ostaa hyvin varustetuista urheilukaupoista ja verkkokaupasta osoitteesta zpcompression.com